Home/ channel belgium / Na 1 jaar heeft de Huawei smartphone alvast zijn sporen verdiend Na 1 jaar heeft de Huawei smartphone alvast zijn sporen verdiend Na zijn introductie op de belgische markt van pak en beet 1 jaar geleden, laat de afdeling “devices” van Huawei zich alvast niet onopgemerkt voorbij gaan. 2013-12-24Comment 156791709 Huawei, de 3de grootste smartphone fabricant ter wereld moest zich nog bewijzen in de belgisch markt. De fabricant is er in geslaagd om in minder dan één jaar tijd om 130 000 smartphones te verkopen in Belgie. Katia Pappas, Marketing Manager Huawei Belgium, vertelt dat het objectief (5% marktaandeel in 2013) behaald en overschreden is (5,2% in units volgens de cijfers van GFK) vanaf de “back to school” periode. En we hebben zelfs een hoger cijfer vooropgesteld: 7,2% in October. Deze cijfers werden gehaald met een high end model, namelijk de Ascend P6 (die in juni gelancerd werd) en met de Y300 smartphone, die eerder mikt op een jonger publiek. Show More Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address