Home/ channel belgium / Destiny optimaliseert aanbod met cloud voice en Unified Communications oplossingen Destiny optimaliseert aanbod met cloud voice en Unified Communications oplossingen Zaventem , 28 november 2013 - Destiny, de onafhankelijke Belgische telecom operator, gespecialiseerd in private datanetwerken en telecomoplossingen voor bedrijven, versterkt haar B2B aanbod met een volwaardig zakelijk communicatieplatform in de cloud. Cloud voice en Unified Communications oplossingen geven de klanten toegang tot een hele reeks nieuwe diensten zoals full PBX, automatische oproep distributie, unified messaging, single number reach en rich presence. 2013-12-09Comment 156790437 Het nieuwe communicatieplatform werd ter gelegenheid van de partnerdag in Grimbergen in avant-première voorgesteld. Voor de uitbouw van het nieuwe communicatieplatform, heeft Destiny gekozen voor het Zweedse Telepo, specialist in cloud communicatie diensten. Het cloud voice en UC aanbod is, via het uitgebreide partnernetwerk van Destiny, vanaf het eerste kwartaal van 2014 beschikbaar voor alle bestaande en nieuwe klanten. Daan De Wever, Director Business Development bij Destiny : “Een goede dienstverlening staat centraal in het business model van Destiny en we houden dan ook rekening met de concrete behoeften van onze klanten. Zij worden vandaag meer dan ooit geconfronteerd met een ‘virtual workforce’ die steeds mobieler werkt. Bovendien verwachten veel jonge medewerkers dat ze bepaalde toepassingen kunnen gebruiken waar ze ook thuis mee aan de slag zijn. En dan is er ook de toenemende vraag naar nieuwe vormen van vergaderen zoals videoconferencing. Met het nieuwe, uiterst geavanceerde UC aanbod, helpen wij onze klanten hierop in te spelen met als doel hun bedrijfscommunicatie te optimaliseren, vereenvoudigen en versterken. Met dit nieuwe aanbod consolideert Destiny bovendien zijn positie als 1-stop-shop B2B telecomoperator. Klanten kunnen bij ons voortaan terecht voor een compleet geïntegreerde bundel van zowel data, voice, cloud computing diensten en unified communications oplossingen.” -------------------------- Over Destiny Destiny is een Belgische onafhankelijke telecomoperator, gespecialiseerd in private datanetwerken en telecomoplossingen voor bedrijven. Het bedrijf adviseert haar klanten bij het kostenbeheer, de capaciteitsanalyse, de veiligheid en de continuïteit van hun telefonie- en datacommunicatiebehoeften. Mede dankzij het gebruik van koperkabel, gecombineerd met geavanceerde technologieën, bieden ze kostefficiënte oplossingen op maat. Opgericht in 2008, telt Destiny momenteel 28 medewerkers, werkzaam in het Zaventemse kantoor. Het bedrijf behaalde in 2012 een jaaromzet van 4,6 miljoen euro en bedient gespreid over heel België zo’n 1000 klanten, waaronder gereputeerde bedrijven zoals Katoennatie, Cevora, Music Hall, Fujitsu, Ecover, Port of Antwerp, Plus Home Services, KULeuven, DNS.be en Würth. Destiny werd in het voorjaar van 2012 verkozen tot meestbelovende onderneming van het jaar tijdens de Nacht van de KMO. Voor meer informatie : www.destiny.be Show More Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address