Het kanaal profiteert van partnership met Brocade

Brocade, specialist in netwerkoplossingen,  kondigt de introductie van verschillende nieuwe channel initiatieven aan. Deze zijn specifiek ontworpen om partners beter te faciliteren en hun winstgevendheid te verbeteren. De nieuwe initiatieven omvatten een breed scala van updates voor het Brocade Alliance Partner Network (APN) programma en bevattenzeer aantrekkelijke  elementen voor partners die op zoek zijn naar een alternatieve leverancier. Het vernieuwde APN-programma bevat uiteraard ook aspecten om de bestaande APN-partners beter te kunnen belonen.

post-image-3

Met de APN programma-updates ondersteunt  Brocade haar partners bij het opzetten en onderhouden van levensvatbare business modellen die bijdragen aan hun succes. Partners zijn en blijven een strategische focus voor Brocade. Het bedrijf heeft aanzienlijke budgetten  ter beschikking gesteld, ongeveer drie keer de historische jaarlijkse uitgaven, om het APN-programma te implementeren en te ondersteunen.
 
Brocade kondigt vandaag aan:

- Opstart budgetten voor nieuwe partners om snel  vertrouwd te raken met de Brocade oplossingen
- Uitbreiden van het reseller Value Incentive Program (VIP)
- Verbeterde dealregistratiekortingen die presales investeringen nog beter beschremen
- Verbeterde  opstart fondsen
- Hernieuwde focus op lead generation activiteiten
 
De voortdurende ontwikkeling van cloud technologieën en de groeiende interesse van eindklanten in de integratie van virtualisatie-en cloud-oplossingen in hun IT-omgevingen, is een enorme kans voor channel partners. Eindgebruikers weten onze partners steeds beter te vinden voor technische expertise en begeleiding naar de cloud.
 
Voor distributeurs en resellers betekent deze trend extra mogelijkheden, maar ook de noodzaak om hun zakelijke doelstellingen te verfijnen.  Brocade verbetert het APN-programma doorlopend en helpt partners om een winstgevend business model te behouden. Ook helpt Brocade partners bij het bereiken van meer inhouse expertise  tegen minimale kosten.
 
“Verkopers van datacenter infrastructuren erkennen de belangrijke rol die partners spelen in perioden van grote IT-transformatie. De transitie naar de cloud is daar geen uitzondering op,” zet Chris Ilg, director of Market Research, Infrastructure Channels and Alliances bij IDC. “ IDC schat dat de wereldwijde bestedingen aan private IT cloud services in 2011 boven de  13 miljard dollar uit gaan komen. Slimme verkopers zijn degenen die hun programma’s aanpassen met inventieve elementen die van waarde zijn voor een breed scala van partners.”
 
Brocade erkent de inherente mogelijkheden van haar partnerbestand en de belangrijkste kenmerken van de markten die zij bedienen. De Brocade APN-programma updates zijn ontworpen met ingebouwde flexibiliteit die het voor een groter aantal partners mogelijk maakt om voordeel uit het programma te halen.

Show More
Back to top button
Close
Close