Christophe Mes en Olivier Segers vervoegen Springbok.

Springbok combineert AI en data en intelligence met een strategische en creatieve benadering die recht vanuit de consument vertrekt. En die mix spreekt aan. Dat blijkt uit de snel groeiende klantenlijst. En dat blijkt uit de topprofielen die het team komen versterken. Onlangs mocht het bureau uit Mechelen Christophe Mes en Olivier Segers verwelkomen.

post-image-3

Christophe Mes (46) vervoegt het team van Springbok als Project Director. In die rol zal hij digitale projecten helpen organiseren zodat de expertise binnen het bureau maximaal efficiënt wordt ingezet. Zeker opdrachten waarbij AI en data intelligence centraal staan, kunnen bijzonder complex zijn. Christophes knowhow en ervaring zullen dan voor overzicht en organisatie zorgen, ook naar de klant. Hij wordt immers, samen met Head of Development John Deprez, een van Springboks aanspreekpunten die merken en organisaties begeleidt bij de vertaling van businessuitdagingen in concrete technologische oplossingen. Daarnaast neemt Christophe binnen Springbok ook de verantwoordelijkheid voor het GDPR-luik op zich.

Christophe brengt een track record van meer dan 15 jaar in IT en infrastructuur mee. De laatste 10 jaar werkte hij bij These Days/Wunderman Thompson waar hij doorgroeide van Senior Project Manager tot Head of Delivery. “Springbok is voor mij een logisch vervolg”, aldus Christophe. “Het is een snelgroeiend bedrijf dat mee de bakens uitzet als het over data en technologie gaat. Ik zie hier mooie opportuniteiten met AI en chatbots, die ook toepasbaar zijn voor “traditionele” klanten. Bovendien was er meteen een klik met het managementteam.”

Het Creative department van Springbok kreeg dan weer versterking van Senior Graphic Designer Olivier Segers (31). Deze professionele bachelor in de beeldende kunsten streek na een stage bij Duval Guillaume en een korte passage bij Mac 21 neer bij Nine O’ Clock Somewhere (voorheen: The Parking Lot). Tijdens zijn 6 jaar durend verblijf daar ontdekte dat brandingprojecten -o.m. voor Rode Kruis-Vlaanderen- zijn grote liefde waren. Creative Director Alexander Cha’ban kon hem overtuigen om de de stap naar Springbok te wagen en zijn branding expertise verder uit te bouwen.

“De eerste maanden hebben bevestigd dat ik met Springbok de juiste keuze gemaakt hebt”, vertelt Olivier. “We hebben een mooie branding pitch gewonnen waar we voorlopig niets over mogen zeggen. In dat project heb ik mij volledig kunnen laten gaan. Het is het bewijs dat Springbok als communicatiebureau niet alleen bezig is met technologische vernieuwing en digitale toepassingen maar ook met de kern van de merken waarvoor gewerkt wordt.”

Back to top button
Close
Close