Sylvie Irzi wordt CEO van IPG Mediabrands Belgium

Sylvie Irzi volgt Diederik Breijer op als CEO van IPG Mediabrands Belgium en rapporteert voortaan aan Caroline Foster Kenny, CEO IPG Mediabrands EMEA.

post-image-3

Sylvie was sinds exact twee jaar COO en heeft enorm veel bijgedragen tot de ontwikkeling en groei van IPG Mediabrands en haar klanten, zowel bij ons als in Europa. Haar focus zal voortaan liggen op het versnellen van de transformatie en de verbetering, op alle niveaus, van de verschillende communicatiedisciplines. 

“Wij bevinden ons ongetwijfeld in een van de meest opwindende periodes van ons bestaan als media agency en de kennis- en precisiemogelijkheden binnen de nieuwe vormen van communicatie zijn eindeloos. Meer dan ooit worden die gevoed door technologie, data en menselijke intelligentie en energie. Een trio van zaken die mij perfect op het lijf geschreven zijn …!” zegt de nieuwe CEO.

IPG Mediabrands is een unieke structuur die alle media- en technologische expertise van communicatie in zich verenigt. In België dekt de IPG Mediabrands-vlag zowel Initiative en UM als Reprise, een full-service digitaal bureau dat zich op digital marketing en performance toespitst. Ter herinnering: Sylvie is ook Managing Director geweest van Initiative, van  2011 tot 2016. In die periode is de agency bekroond met de prestigieuze AMMA voor Agency of the Year. 

Back to top button
Close
Close