Een nieuw duo aan het hoofd van Hello Agency

Laurence Binot en Laurent Van Duyse, twee ervaren professionals uit het wereldje van de communicatieagentschappen, nemen de dagelijkse leiding van Hello Agency.

post-image-3

Laurent Van Duyse is al 25 jaar actief in de communicatiesector. Hij heeft zowel aan de kant van de adverteerders gewerkt (Nespresso en Bongrain) als bij communicatieagentschappen (onder andere Palmares), vooraleer hij zijn eigen omnichannel agentschap Wanabe oprichtte. Als Strategy & Change Director versterkt Laurent bij Hello Agency de `Customer Centric` visie, stimuleert hij de expansie en de creativiteit van het agentschap en verzorgt hij de leiding van het sales team.

Laurence Binot, die meer dan 20 jaar ervaring bij Hello Agency heeft, verwierf een uitstekend inzicht in de noden van de klanten van het agentschap en van de retail communicatiesector in het algemeen. Zij kent alle medewerkers zeer goed en als directrice van het agentschap focust zij zich vooral op de leiding van de creatieve en pre-press teams en op de interne organisatie van het bedrijf.

Kris Vansanten en Evelyne van Wassenhove, Managing Directors van Hello Agency, lichten de missie van de nieuwe leiding toe: "Na de overname in 2015 door Quanteus Group werd Hello Agency grondig hervormd om zo een modern, omnichannel agentschap te worden. Met dit duo zijn wij perfect uitgerust om het agentschap te blijven leiden naar een duurzame en rendabele groei en een uitstekend niveau van tevredenheid bij onze klanten".

Laurent Van Duyse voegt eraan toe: "Hello Agency heeft een unieke positionering op de retail- en distributiemarkt in Belgie. Wij activeren en stimuleren de ontwikkeling van onze klanten met creativiteit, zowel in de echte als de virtuele wereld. En het is een echt plezier om met Laurence te kunnen samenwerken, gezien haar grote ervaring en haar professionaliteit. Bovendien behoort Hello Agency, net als The House of Marketing (THoM) en Quanteus Consulting tot de Quanteus Group. Dat is een onschatbaar voordeel voor onze klanten die zo gebruik kunnen maken van een brede waaier diensten en een sterke support".

Laurence Binot gaf dit commentaar op de positionering van het agentschap:" Alle medewerkers van Hello Agency zetten zich volledig in voor onze klanten, om ze te helpen de harten van de eindgebruikers te veroveren en hen aan zich te bevinden, in een omnichannel omgeving. Samen met Laurent, die onze expertise in print verrijkt en aanvult met zijn stevige ervaring in het digitale, CRM en marketing proces automation, en met de steun van de Quanteus groep, zie ik de toekomst van Hello Agency met veel vertrouwen tegemoet. Ik ben ervan overtuigd dat wij alle actiemiddelen in hand hebben om onze klanten te helpen de performantie en rendabiliteit van hun communicatiebudgetten fors te verhogen".

Back to top button
Close
Close