Christophe Chantraine komt aan het hoofd van de afdeling Media van Ogilvy & Social.Lab

Christophe Chantraine heeft Ogilvy & Social.Lab vervoegd om de leiding te nemen van de afdeling Media van het Belgisch agentschap.

post-image-3

Hij volgt er Mathieu Gillain op, die bevorderd werd tot Global Head of Media en toezicht houdt over de teams van Brussel, Parijs, Amsterdam, Londen en New York. Ogilvy & Social.Lab heeft wereldwijd meer dan 50 paid social strategists en campaign managers.

Christophe Chantraine studeerde aan IHECS en begon zijn carrière in 2007 bij Duval Guillaume waar hij de eerste social media campagnes in België uitwerkte. Vervolgens ging hij aan de slag bij Dialog Solutions als Poduct Manager, vooraleer hij in 2011 bij TBWA Belgium kwam.

Hij richtte SmArts op, de afdeling gewijd aan sociale media, en bouwde het verder uit, om dan in 2015 zijn team en klanten te integreren in Discruption Live, waarvan hij de medeverantwoordelijke voor de Belgische markt is.

Back to top button
Close
Close