Bauer Media Outdoor tovert zijn digitale schermen om tot een gigantische wenskaart

Ter gelegenheid van de eindejaarsfeesten lanceert Bauer Media Outdoor een nationale campagne die Belgen uitnodigt om hun wensen te delen op een levensgrote digitale wenskaart. Deze positieve boodschappen worden uitgezonden op digitale schermen in het straatbeeld en in stations en dragen bij aan het verspreiden van de feestelijke sfeer in de publieke ruimte.

post-image-3
Een feestelijke DOOH-golf doorheen het hele land
?Voor het derde jaar op rij stelt Bauer Media Outdoor zijn digitale schermen in heel België in dienst van delen en expressie tijdens de eindejaar periode. Grote nieuwigheid dit jaar: de campagne staat open voor iedereen. Voor het eerst krijgt ook het grote publiek, naast klanten en partners, de kans om boodschappen te delen en deze te zien verschijnen op de digitale schermen van de regie. Met dit initiatief bedankt Bauer Media Outdoor alle burgers voor een jaar vol emoties, projecten en gezamenlijke successen
 
Een open en toegankelijke deelname
?De campagne is ontworpen om een breed en divers publiek te bereiken en biedt een eenvoudig en snel inschrijvingsproces. Deelnemen is makkelijk en snel via het online platform. Met dit initiatief toont Bauer Media Outdoor de kracht van zijn digitale schermen: mensen verbinden en boodschappen delen die ons samenbrengen, voor familie, vrienden, collega’s en de samenleving.
 
De boodschappen worden tot en met 31 december 2025 uitgezonden op de digitale schermen van Bauer Media Outdoor en krijgen zo een uitzonderlijke zichtbaarheid tijdens deze feestelijke periode.
 
Back to top button
Close
Close