Programmatic Advertising Summit: Ontdek nieuwe sprekers

Donderdag 24 April vind de Programmatic Advertising Summit plaats in Brussel. Het event legt de focus op het digitale advertising landschap van nu en de toekomst. Wat zijn de trends? Wat mag je zeker niet uit het oog verliezen? Welke digitale ontwikkelingen kunnen jouw bedrijf voorop helpen en een meerwaarde zijn in jouw advertising?

post-image-3

UPDATE: Nieuwe sprekers
Interessante nieuwe namen zijn toegevoegd aan het programma van de Programmatic Advertising Summit. Een van hen is Nicolas Elshout, digital manager bij TUI, die graag zijn expertise deelt tijdens de paneldiscussies. Wie hem zal vervoegen, ontdek je doorheen de komende dagen. Houd de website van het event in de gaten voor alle updates!

Internationale sprekers, unieke expertise en succesverhalen

Tijdens het event delen internationale sprekers van verschillende bedrijven hun expertise en succesverhalen met thema’s van real-time personalisatie tot AI-aangestuurde strategieën. Verwerf inzichten om voorop te lopen in de altijd veranderende digitale-marketing wereld.

Kevin De Wit van Reddit geeft zijn visie op hoe het platform bedrijven helpt om gerichte en efficiënte advertenties te plaatsen. Daarbij zal hij de kracht van communities en data-gedreven strategieën benadrukken.

Gido Andriessen van Vistar Media neemt het publiek vervolgens mee in de wereld van Digital Out Of Home (DOOH) en laat zien hoe programmatic strategieën deze reclamevorm naar nieuwe hoogten kunnen brengen.

Sietse De Berlangeer, van Group SEB, toont hoe je exact de zichtbaarheid van je merk kan vergroten via display advertising. In haar presentatie gaat ze aan de hand van een succesverhaal dieper in op het belang van display-advertenties in bredere marketingstrategieën om betrokkenheid en merkgroei te stimuleren.

Grigor Poghosyan, expert in marketingtechnologie bij Pluxee, spreekt daarnaast ook over de rol van hybride vaardigheden in moderne digitale marketing. In zijn presentatie benadrukt hij dat succes niet alleen afhankelijk is van traditionele marketingvaardigheden, maar juist van de combinatie van marketingkennis en technische expertise.

Verhoog de Impact van je digitale campagnes

Leer je aanpak herdefiniëren en ontdek hoe programmatic advertising je bericht kan overbrengen naar het juiste publiek, op het juiste moment, via het juiste kanaal. Een niet te missen event voor iedereen die gepassioneerd is door nieuwe trends de digitale marketing van zijn bedrijf een tandje hoger wil schakelen. Schrijf je nu in en profiteer van onze Early Bird-aanbieding.

Back to top button
Close
Close