WaveMaker lanceert de AI Academy

Op dinsdag 15 mei 2018 organiseert Wavemaker Belgium de eerste sessie van haar AI Academy (Artificial Intelligence Academy). Dit is een even gedurfd als logisch initiatief wanneer men kijkt naar de weg die deze onderneming de laatste drie jaar is ingeslagen.

post-image-3

Reeds in 2016 was WaveMaker (dat toen nog MEC heette) de eerste die een robot het toneel liet bestijgen tijdens de Marketer of the year 2016. Vandaag wenst Wavemaker Belgium de spelers op de markt te tonen welke voordelen Artificial Intelligence biedt, hoe dit vandaag al wordt gebruikt en wat de toekomstige toepassingen zijn.

Thierry Brynaert, CEO van WaveMaker, zegt het als volgt: “Een recente studie van de Big 5 toont aan dat technologie 10 maal sneller evolueert dan werknemers binnen een bedrijf. Dat is de realiteit waar we nu voor staan: de markt is en zal nog meer overspoeld worden door artificial intelligence. Omdat dit een veelomvattende en complexe sector is, zijn we ervan overtuigd dat het van vitaal belang is dit te begrijpen en de markt hierin op te voeden zodat men de trein niet mist.”

Het agentschap zag in Damien D’Ostuni, Innovation Expert bij Wavemaker en gediplomeerd in Artificial Intelligence aan het MIT,  de ideale docent voor deze AI Academy.

De eerste sessie vindt plaats op 15 mei, van 14u30 tot 17u, in de kantoren van het agentschap, en behandelt de volgende onderwerpen: de oorsprong van Artifical Intelligence, machine learning en impact op de business.

Met de organisatie van deze academy profileert Wavemaker Belgium zich duidelijk als begeleider van adverteerders en reclamebureaus in het aanleren van AI zodat zij de mogelijkheid hebben volop mee in deze evolutie te stappen.

Reserveer je plaats hier

Back to top button
Close
Close