Home/Market news/Deloitte verwerft het agentschap Brandfirst Deloitte verwerft het agentschap Brandfirst Deloitte maakt de overname bekend van Brandfirst, een interactive marketing agentschap, gevestigd in Evere. Deze operatie zal de positie versterken van Deloitte Digital, het digitaal agentschap van Deloitte. 2018-02-01Comment "Brandfirst is een ideale aanvulling voor Deloitte Digital", verklaart Rolf Driesen, Managing Partner Consulting. "Wij stellen een steeds duidelijker wordende trend vast naar het `fygital`, de convergentie van de fysieke en digitale wereld. Met deze overname zal Deloitte zijn competenties op vlak van interfaces en nieuwe interactieve technologieën kunnen versterken. En met deze overname versterken wij ook de positie van Deloitte Digital als marktleider, in staat om onze klanten te helpen bij de integratie van de communicatietools van morgen." Brandfirst ontwerpt en ontwikkelt interactieve ervaringen op basis van de technologische innovatie van digital signage en content management. "Het verheugt ons om Deloitte Digital te vervoegen, een digitaal agentschap van wereldformaat", bevestigt Philippe Delhez, CEO van Brandfirst. "Wij menen dat technologie intuïtief moet zijn en op natuurlijke wijze gebruikt moet kunnen worden. Met de competenties die bij Deloitte beschikbaar zijn zullen wij onze grenzen nog meer kunnen verleggen om innovatieve oplossingen aan te bieden die de gebruikerservaringen optimaliseren, of dat nu in de fysieke of digitale wereld is. Met het team van Deloitte Digital zullen wij de digitale ervaring tot in de winkels en showrooms brengen, maar ook op meer traditionele plekken zoals de bankkantoren; overal waar de operaties gedigitaliseerd worden maar waar de ervaring van het merk belangrijk blijft." "Het fygitaal aanbod uitbreiden door middel van interactieve technologieën en content management, dat is de volgende stap in het traject van Deloitte Digital. Met deze overnamen halen wij de middelen in huis om die ambitie waar te maken, maar ook de kans om de groei van dit team te versnellen. Wij willen haar immers laten groeien in ons Europees netwerk en ervoor zorgen dat zij een Center of Excellence wordt hier in België"", stipt Patrick Callewaert aan, Deloitte Technology Leader. "Vermits dit centrum volledig gewijd zal zijn aan digitale projecten, zal het onze teams ideaal aanvullen zodat zij de digitale transformatie van onze klanten kunnen realiseren, in aanvulling op digitale technologieën zoals SalesForce, SAP, Apple en Adobe". Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address