PYCO Group wordt Atlassian Solution Partner

PYCO Group is een officiële Atlassian solution partner geworden. Bijgevolg kan PYCO nu het volledige assortiment van de Atlassian producten (zoals Jira, Confluence, Jira Service Desk, HipChat, etc.) aan zijn klanten in België, Frankrijk, Zwitserland en Zuid-Afrika aanbieden zodoende hun informatiestromen te verbeteren en hun waardeketens te optimaliseren. 

post-image-3

Atlassian en PYCO Group onderhouden reeds een goede en langdurige samenwerking. PYCO Group heeft Atlassian bijgestaan bij de ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten en plug-ins voor Confluence, JIRA, JIRA Service Desk en HipChat. 

Scott Farquhar, Atlassian mede-stichter & co-CEO zei: “We waren niet alleen op zoek naar een externe partner; maar we zochten een productteam dat integraal deel ging uitmaken van onze globale tak voor Onderzoek & Ontwikkeling. De uitdaging was er en de doelen waren ambitieuzer dan eender wat PYCO Group tot op dat moment had gedaan in Vietnam. Zonder PYCO Group's expertise, hun lokale kennis, hun harde werk en hun bereidheid om goed samen te werken met Atlassian, had dit allemaal niet mogelijk geweest.”

 

PYCO zal zich voornamelijk richten op klanten die op zoek zijn naar een partner die een meerwaarde kan betekenen in de ITSM markt. Ongeacht of je je eerste stappen zet met Atlassian of dat je een doorwinterde administrator bent, PYCO helpt zijn klanten om hun competenties binnen de Atlassian tools steeds naar een hoger niveau te tillen.

Back to top button
Close
Close