Nieuwe digitale structuur voor IPG Mediabrands

Het in Hoeilaart gevestigde reclameagentschap benoemt een nieuwe Chief Digital Officer en herziet haar interne structuur

post-image-3

Sven Bally, die twee jaar geleden bij IPC Mediabrands kwam als Head of Search, werd benoemd tot Chief Digital Officer van het agentschap; hij zal de leiding voeren van de nieuwe digitale structuur van de groep. Alle digitale beroepen zijn nu samengebracht in één enkele structuur. Karel Goethals neemt de nieuwe post van Operations Director voor zijn rekening.

Sven Bally motiveert deze herstructurering door het feit dat "de meeste klanten nu beroep doen op de verschillende digitale vaardigheden van IPG Mediabrands. Het was dan ook van belang om het aantal gesprekspartners te beperken, terwijl wij tegelijkertijd de kwaliteit van onze diensten verhogen en dus de tevredenheid erover".

Het agentschap meldt tevens dat het 6 nieuwe personen aangeworven heeft in deze volledig nieuwe entiteit. Om te beginnen Nanou Claes en Lucy Hendriks die het Search team komen versterken. Terwijl Saskia Depre en Lucas Broos hetzelfde zullen doen bij de afdeling paid Social. En tot slot Edouard Buyle en Alexandre Caulier als Programmatic Campaign Manager.

Sylvie Irzi, COO van IPG Mediabrands, herinnert eraan dat het bedrijf in de laatste vijf jaar  meer dan 80 nieuwe medewerkers aangeworven heeft, en dat in die periode ook nieuwe competenties geïntegreerd werden. "Alleen al de laatste 6 maanden hebben wij meer dan 10 nieuwe budgetten binnengehaald", aldus een verheugde Sylvie Irzi.

Back to top button
Close
Close