ProduPress Advertising wendt zich tot het native reclameplatform van Quantum

De regie van de sites AutoScout24, Moniteur Automobile, AutoGids en AutoWereld meldt dat hij een akkoord afgesloten heeft met het filiaal van AdUX Quantum voor de integratie van diens Native Advertising technologie in zijn automobielsites.

post-image-3

Als gevolg van de komst van MSN en van 2dehands.be (2ememain.be) en de integratie van deze 3 nieuwe sites, heeft het netwerk van ProduPress Advertising zijn reach in twee maanden tijd met meer dan 40% vergroot, met 25,5 miljoen Unique Browsers beschikbaar in België.

De inventarissen zullen het voorwerp uitmaken van een specifieke vermarkting door de teams van ProduPress Advertising. Zij zullen eveneens opgenomen worden in het netwerkaanbod van Quantum in RTB (Real Time Bidding) via de adexchange QUANT-X.

Het native platform van Quantum Advertising, een filiaal van de onafhankelijke regie AdUX, laat adverteerders en uitgevers toe om native reclamecampagnes aan te maken, te targetten en aan te sturen door middel van een interface die de voornaamste spelers uit deze sector moet bereiken.

Quantum Advertising heeft nu een klantenportefeuille van meer dan 400 adverteerders, 500 uitgevers, en levert meer dan een miljard zichtbare views per maand.

Back to top button
Close
Close