Linkman, structureel partner van Zalando voor content en seeding

Na een eerste vruchtbare samenwerking sluit Zalando dit jaar een structureel partnerschap af met Linkman. De Duitse retail-gigant zal van nabij samenwerken met het Belgische bedrijf Linkman voor de content-dossiers.

post-image-3

"Op de Berlijnse zetel van Zalando hebben wij begrepen dat wij op dezelfde golflengte zaten, want onze bedrijven denken graag over de grenzen heen", zo verklaart Philippe De Puydt, CEO van Linkman.

Concreet zal Linkman helpen bij de realisatie van de content-campagnes op Zalando.be, om die dan te verspreiden via bloggers en influencers in België.

Linkman is een digitaal content agentschap dat de merken ondersteunt bij hun online campagnes.  Het werd in 2011 opgericht door Philippe De Puydt, is gevestigd in Antwerpen en werkt onder andere samen met de Nationale Loterij, Telenet, Electrabel, De Standaard, Florette, Zenito en Lucy Chang.

Back to top button
Close
Close