Home/Campaigns/IAB buigt zich over narrowcasting en instore communicatie IAB buigt zich over narrowcasting en instore communicatie Het IAB organiseert op 25 april eerstkomende een lunch over narrowcasting onder de veelzeggende subtitel ‘marketeer's dream or retailer's nightmare ?’. Narrowcasting is een hot topic in winkelomgevingen. 2007-04-16Comment Hoewel er heel wat retailers zijn die al geruime tijd aan narrowcasting doen, maakt het digitale scherm meer en meer zijn opkomst in de retail. Narrowcasting is daarbij het tegenovergestelde van broadcasting omdat bij narrowcasting specifieke doelgroepen worden aangesproken op al even specifieke plaatsen en momenten. De lunch wordt georganiseerd in samenwerking met Popaï (Point Of Purchase Advertising International), een internationale organisatie die zich toelegt op instore communicatie en wordt vertegenwoordigd door Vincent De Coster. Andere sprekers zijn Mark Hoet (Publi Networks), Bertrand Le Ficher (Thomson Out-Of-Home/PRN) en Bruno Liesse (Deepblue). Info en inschrijvingen op www.iab-belgium.be Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address