Digital First 2024: 2000 deelnemers op het evenement!

Op 17 oktober vierde Digital First, het toonaangevende evenement in de digitale sector, zijn 19e editie op Tour & Taxis. 2000 deelnemers kwamen samen voor een dag vol uitwisselingen, ontdekkingen en innovaties, wat opnieuw het groeiende belang van digitalisering in alle sectoren van de economie bevestigde.

post-image-3

+70 inspirerende conferenties om de toekomst van digitalisering vorm te geven

De deelnemers kregen de kans om te kiezen uit meer dan 70 conferenties, geleid door marktleiders in de digitale sector, waaronder gerenommeerde bedrijven zoals Odoo, TikTok, AE, Mediamarkt, Deloitte Digital, Google, Orange, GiveMeFive en vele anderen! Deze sessies boden de bezoekers diepgaande inzichten in de nieuwste trends en technologieën die de toekomst van digitalisering en onze digitale economieën vormgeven.

De grote merken waren goed vertegenwoordigd, met opmerkelijke interventies zoals Mediamarkt, in samenwerking met de SEB-groep, die hun strategieën voor "share of voice" in retail media onthulden. L’Oréal, de schoonheidsreus, toonde aan hoe innovatie en kunstmatige intelligentie (AI) ook hun sector revolutioneren.

Een van de meest opvallende presentaties van de dag was die van Fabien Pinckaers, CEO van Odoo, getiteld "The Digitalization for business management with Odoo". Zijn visionaire toespraak benadrukte de innovatieve oplossingen die Odoo biedt om de huidige economische en digitale uitdagingen aan te pakken.

TikTok boeide het publiek door hun vooruitgang op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI) en de verkenning van grenzeloze creativiteit op hun platform te delen. Dit bood spannende inzichten in de toekomst van digitale creativiteit.

Van start-ups tot digitale reuzen

Digital First bood ook een podium aan opkomende bedrijven, waaronder GiveMeFive, waarvan CEO Laurent-David Hostyn het publiek wist te overtuigen met zijn presentatie over hoe zij meer waarde kunnen toevoegen aan hun prijsaanbiedingen.

Aanwezig op Digital First, MVH Media vestigde zich als een van de grote spelers in digitale marketing in Europa. Gespecialiseerd in SEA (zoekadvertenties), SEO (zoekmachineoptimalisatie) en social media advertising, ondersteunt MVH Media bedrijven in hun online groei met succesvolle strategieën.

Met een focus op digitale transformatie wist AE het publiek te boeien met hun expertise in het begeleiden van bedrijven bij technologische uitdagingen. Gespecialiseerd in de optimalisatie van bedrijfsprocessen en de ontwikkeling van op maat gemaakte digitale oplossingen, liet AE zien hoe bedrijven zich effectief kunnen aanpassen in een voortdurend veranderende omgeving.

Een van de sterke punten van deze editie was de interactie, mogelijk gemaakt door de Digital First-app, die deelnemers in staat stelde om exposanten te ontdekken en one-to-one afspraken te plannen in de netwerkomgeving. Een ideale gelegenheid om nieuwe connecties te leggen en de gesprekken over digitale vraagstukken te verdiepen.

Om deze intensieve dag af te sluiten, eindigde Digital First met de uitreiking van de Mixx Awards, waarbij de uitmuntendheid in digitale marketing werd gevierd en de beste campagnes en innovaties van het jaar werden bekroond.

Back to top button
Close
Close