Universem behaalt HubSpot Gold Solution Partner status

Universem, een toonaangevend digitaal agentschap, kondigt zijn nieuwe status aan als HubSpot Gold Solution Partner. Deze erkenning onderstreept Universem’s expertise in de implementatie van het CRM-platform van HubSpot om de groei en het succes van zijn klanten te stimuleren met geïntegreerde verkoop-, marketing- en customer support oplossingen.

post-image-3

Universem, een digitaal agentschap dat zich inzet voor het verbeteren van de "Total Brand Performance" van zijn partners, lanceerde vorig jaar een nieuwe afdeling gewijd aan CRM- en Marketingautomatisering hulpmiddelen om de groei van meer dan 60 klanten te ondersteunen. In een wereld waar cookies geleidelijk verdwijnen en waar klantervaring het verschil maakt, ligt de toekomst in het versturen van minder maar relevantere berichten naar prospects en klanten.

HubSpot, een wereldwijd erkend Smart CRM-platform dat door meer dan 200.000 klanten wordt gebruikt, stelt bedrijven in staat om hun leads en verkopen aanzienlijk te verhogen. Volgens het jaarlijkse ROI-rapport van HubSpot zien gebruikers doorgaans een toename van 129% in leads en een toename van 36% in gesloten deals na één jaar.

Hubert de Cartier, medeoprichter en HubSpot Lead bij Universem: "We zijn verheugd erkend te worden als een HubSpot Gold Solution Partner. Deze status valideert onze expertise, en versterkt ook ons engagement om onze klanten te helpen hun bedrijf te laten groeien met uitgebreide en geïntegreerde marketingoplossingen.”

Elizabeth Bradley, Partnership & Development Manager bij HubSpot: “Ik ben verheugd voor het team van Universem dat de Gold-status heeft bereikt binnen het HubSpot Partnerprogramma. Universem is een enorme aanwinst geweest voor de Benelux-regio sinds hun toetreding en speelt een cruciale rol in de succesvolle groei van veel van onze klanten. Ik kijk uit naar hun voortdurende succes in de toekomst."

Het partnerschap van Universem met HubSpot stelt het in staat verbeterde diensten aan te bieden aan zijn klanten, ervoor zorgend dat zij profiteren van een naadloos en effectief CRM-systeem dat verkoop, marketing en klantenondersteuning integreert. Deze holistische benadering sluit aan bij de missie van Universem om de Totale Brand Performance van zijn klanten te ondersteunen en hen de tools te bieden die ze nodig hebben om te groeien in een competitieve markt.

Back to top button
Close
Close