Idweaver haalde de zon in huis voor Ricard

Idweaver heeft “La Vie en Jaune” ontwikkeld, een activeringsmodule voor het merk Ricard, bekend voor zijn drank met anijssmaak. De site biedt een spaaractie aan in partnership met de distributieketen Carrefour. Via deze actie wilde het merk Ricard meer sympathie genereren voor het merk en zijn bekendheid in België verder uitbouwen tijdens de zomerperiode, die bijzonder geschikt is voor het verbruiken van dit soort dranken.

post-image-3
Om mee te doen moest de gebruiker een getrouwheidskaart van Carrefour hebben. Hij werd uitgenodigd om zich in te schrijven en een account te openen waarop hij Zonnetjes kon verzamelen, die hij via zijn Ricard-aankopen kreeg in één van de winkels van de Carrefour-keten. Na zijn inschrijving kon hij meedoen met een aantal acties (delen op Facebook, meedoen met een wedstrijd…) om zijn hoeveelheid “Zonnetjes” te vergroten en nog meer geschenken te krijgen. 
Back to top button
Close
Close