Hoe word je een expert in community management?

Sociale media nemen sinds een paar jaren een belangrijke rol in, in de communicatiestrategie van een onderneming. Hun specifieke eigenschappen en de manier waarop de gebruikers ermee omgaan, creëerde een nieuwe manier van communiceren. Ze zorgen voor een directere communicatie met de gebruikers. De rol van de Community Manager is cruciaal geworden: hij is niet enkel verantwoordelijk voor het overbrengen van informatie naar de fans of volgers, maar hij is ook de verantwoordelijke voor het beantwoorden van de vragen en het onderhouden van de dialoog met de fans.

post-image-3
Wilt u ook de nodige skills bemachtigen om deze job te kunnen uitoefenen? Dan is "Digital Masterclass" zeker iets voor u! Op één namiddag tijd ontdekt u de verschillende aspecten van dit beroep en krijgt u al de nodige vaardigheden aangeleerd om de minste vraag van de gebruiker te kunnen beantwoorden. 17 juni aanstaande vindt de Social Media vorming over Community Management plaats. Deze sessies worden geanimeerd door Jonathann Mingoia, Head of Social Media bij GroupM. Word een expert in community management op één namiddag tijd, samen met (max) 15 andere `klasgenoten`. 
Interesse in een e-commerce opleiding? Dan moet u hier zijn!
Back to top button
Close
Close