Prophets lanceert online kijkdozen voor Carrefour

Carrefour Hypermarkten richtte zich voor de lancering van de catalogus `Geniet van het buitenleven` tot het digitaal agentschap Prophets. Zij werkten een website uit met 6 online kijkdozen, waarbij aanbod en promoties in de kijker werden gezet.

Het gaat om een dynamische campagnesite, waarbij je op een speelse manier niet enkel het aanbod en de verschillende promoties van het buitengamma van Carrefour kan ontdekken, je krijgt er ook een gezonde portie tuin-inspiratie. De verschillende kijkdozen geven je talrijke mogelijkheden voor de inrichting van je buitenruimte, ongeacht de grootte die je ter beschikking hebt. Neem dus zeker een kijkje op www.buitenpret.be om de nodige inspiratie op te doen en de verschillende mogelijkheden te ontdekken.
Consumenten die graag te weten willen komen hoe zo`n campagne tot stand komt, kunnen een kijkje nemen achter de schermen met `the making of`.
Back to top button
Close
Close