TagTagCity en Pixwap, de vernieuwing van de e-commerce

De ene vliegt er net in, de andere bevestig al het goeds dat er van werd gedacht. Maar in twee twee zaken zijn ze gelijk: ze vertegenwoordigen de vernieuwing van de Belgische e-commerce en ze zullen aanwezig zijn op de ecommerce summit op 26 februari.

post-image-3
Het principe van TagTagCity is eenvoudig: voor 60€ kunnen de Belgische handelaars een webpagina, een QR-code en een NFC-tag krijgen waarmee ze op het internet aanwezig kunnen zijn en vooral opgenomen worden in het register van dit platform dat een van de nieuwe standaarden aan het worden is op het vlak van geotagging en mobiele plaatselijke promotie in België.
Diego Cortes Salas, community manager van het Brussels bedrijf, zal dit jonge bedrijf (waarop Facebook trouwens een oogje heeft) en de troeven van SoLoMo komen voorstellen.
Olivier Rousseaux, medeoprichter van Pixwap, zal van zijn kant zijn nieuwe e-commerceproject komen voorstellen: Pixwap. Hiermee kan u uw persoonlijke foto’s printen op kaders met verwisselbare doeken.
Alle informatie hierover vindt u op de site van het evenement.
Back to top button
Close
Close