Home/Campaigns/Het grootste virtueel bezoek van de Benelux… en het is Belgisch! Het grootste virtueel bezoek van de Benelux… en het is Belgisch! Het agentschap Jows heeft het grootste virtueel bezoek van de Benelux (20.000 m²) gemaakt voor Galeria Inno in de Brusselse Nieuwstraat. Met 2014 voor de deur, dat een erg druk bezet jaar lijkt te worden, onthult het agentschap ons in primeur deze toch wel unieke realisatie. 2013-12-23Comment Men moet namelijk weten dat Google voor deze realisatie (die men hier kan bekijken) zijn standaards voor virtuele bezoeken heeft moeten aanpassen. Tot nu waren die beperkt tot 200 fotografische posten, en nu kan men voor eenzelfde plek tot 500 posten gaan.Een toepassing voor verschillende platforms, die dit bezoek ondersteunt, zal volgen in januari. Het agentschap Jows is ondertussen tot dé referentie in België uitgegroeid op dit terrein, zelfs al wil het zich niet beperken tot enkel deze communicatietool.Jows zou in 2014 nog enkele verrassingen in petto hebben, dit is slechts een voorproefje. De rest zal u in primeur bij Digimedia kunnen lezen. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address