Home/Community marketing/Campagnes en merkstrategie onder de loep van de ‘Social’ Jury Campagnes en merkstrategie onder de loep van de ‘Social’ Jury Welke merken mogen de Best Social Media Brand Awards in ontvangst nemen ? Welke campagnes winnen de Best in Social Award ? Wie scoort met de beste content marketing approach ? Dat wordt beslist door de ‘Social’Jury van IAB MIXX Awards. 2013-09-19Comment Vijf social media experten gaan de uitdaging aan om niet alleen de knapste social media campagnes naar boven te laten komen, maar ook om de merkstrategie op zich en de beste content marketing aanpak te bekronen. De inzendingen van deze drie categorieën worden beoordeeld op basis van de creatieve aanpak, de strategie en de resultaten op vlak van engagement. "Waar ik vooral naar kijk, is naar de reactiviteit van de doelgroep tijdens social media acties. Veel fans of followers verzamelen is niet genoeg: het moeten ook de juiste fans en followers zijn. Social media gaan om het opbouwen van waardevolle relaties, niet om spectaculaire one-offs." Aldus Clo Willaerts, voorzitter van de ‘Social Jury’. De Social Jury bestaat uit de volgende experten: • Voorzitter: Clo Willaerts, Business Unit Manager Conversity.be • Gerrie Smits, Social Media Strategist, City of Antwerp • Audrey Benoit, Director Web & Social, Mobistar • Setareh Pourjavan, Head of So.Zen • Caroline Maerten, Partner & Head of Social Media Business Unit, Cleverwood Met het uitbreiden van het aantal categorieën, beoordelen vier aparte Jury’s de inzendingen van de IAB MIXX Awards 2013. Elke Jury krijgt één of meerdere categorieën toegewezen volgens zijn vakgebied en heeft de zware taak om het beste digitale werk er uit te halen. De `Online Campaigns`, `Developers`, `Social` en `Webdesign` Jury’s selecteren de knaptste digitale pareltjes van de Belgische markt. De voorzitters van de vier Jury’s kennen eveneens de `Special Jury Awards` toe, waaronder de ‘Innovation’ Award en de ‘Most Promising Agency of the Year’ Award. Dit jaar telt de stem van het publiek mee voor de verkiezing van het `Agency of the Year’ en de `Advertiser of the Year’. Twee nieuwe awards plaatsen uitzonderlijke personen in de schijnwerpers: de digital planners verkiezen de `Digital Sales Guy of the Year` en de digital sales verkiezen de `Digital Planner of the Year`. De IAB MIXX Awards website (www.iabmixxawards.be) is open en wacht op uw beste digitaal vakmanschap. De deadline voor het indienen van de cases is 23 september. De onvergetelijke uitreiking heeft plaats op 17 oktober in aanwezigheid van zo’n 500 marketing en media profesionnals, net na de Digital Marketing First beurs in Tour&Taxis te Brussel. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address