FAMOUS investeert in het project NotFound

Missing Children Europe (MCE) heeft, samen met Child Focus, het project NotFound gelanceerd, een initiatief waarmee men de niet gevonden pagina`s op het web (de befaamde error 404 pagina`s) gebruikt om er opsporingsberichten te plaatsen. Het is het agentschap Famous die het project uitgewerkt heeft.

post-image-3

"Het idee om verdwijningberichten te integreren in de 404 pagina`s leek ons meteen erg interessant om te gebruiken. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe communicatiemiddelen om de berichten over verdwenen kinderen te verspreiden", voegt Francis Herbert eraan toe, Algemeen Secretaris van MCE.

RTL, Kapaza, 2dehands, 2ememain, IPM, Concentra, Roularta, De Persgroep, Corelio, Sanoma, VMMA, Q-Group, FM Brussel en SBS Belgium zijn al partners in het project. Iedereen die wil deelnemen aan het project, moet gewoon de code downloaden, te vinden op www.notfound.org, die in zijn website te integreren, en het opsporingsbericht zal automatisch verschijnen op de 404 pagina`s van de betrokken site.

Back to top button
Close
Close