Proximity BBDO en Engage BBDO: nieuwe actie voor Bru

Voor het merk Bru hebben Engage BBDO, dat zorgt voor de activering van het merk, en Proximity BBDO, verantwoordelijk voor de speciale site, de handen ineen geslagen voor een nieuwe campagne.

post-image-3



Het is de bedoeling om de 5 sterrenchefs die het uithangbord zijn van het merk, dichter bij de gebruiker te brengen. Maar ditmaal niet via reclamespots op tv, maar in vlees en bloed, in de keuken van de gebruiker zelf.

Zo zullen de gebruikers, van augustus tot oktober, via de site van Bru de chef van hun keuze kunnen uitnodigen om samen met hen hun lievelingsgerecht te bereiden, vergezeld van een bijpassend voorgerecht en dessert.

De sterrenchefs voeren campagne via tags op tv (ontwikkeld door TBWA), banners, en Facebook. Via een unieke code op de flessen van 80 en 125 cl zal de gebruiker kunnen reageren, zijn sterrenkok kiezen, hem zijn lievelingsgerecht voorstellen, en zijn kans vergroten op een bezoek van de chef bij hem thuis.
Op de site kan men gratis voor het eerst deelnemen.

Back to top button
Close
Close