Home/Web 2.0/Strategische toenadering tussen Isobar en Socialike Strategische toenadering tussen Isobar en Socialike Het agentschap Socialike en Isobar Social Media (Social Media afdeling van het agentschap Aegis) hebben een samenwerkingsakkoord afgesloten om hun krachten te bundelen op vlak van de sociale media. 2012-05-30Comment Dank zij deze strategische toenadering zullen er 13 mensen werken in deze nieuwe entiteit: 4 Social Strategists, 5 Community Managers, 2 Social Ads Specialists en 2 Web Developers. Aan het hoofd van de entiteit staat Quentin Pirlot (oprichter van Socialike), in samenwerking met Didier Ackermans (Directeur Digital Aegis Media). Tot de klanten die reeds beroep gedaan hebben op de diensten van Socialike of Isobar Social Media behoren Quick, Nivea, Sony Ericsson, Total, Kellog`s, Grand Marnier, Electrabel, Carrefour, 20th Century Fox, Danone, ... Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address