Home/Webdesign/`Boenk erop` campagne van Kunstmaan `Boenk erop` campagne van Kunstmaan Het agentschap Kunstmaan wil de Belgen aanmoedigen om hun vakantie in de Kempen door te brengen, en heeft daarom de campagne `Boenk erop` ontwikkeld (er vlak op), die twee luiken heeft: een wedstrijd, en een actie rond overnachtingen. 2012-05-30Comment De wedstrijd vertrekt vanuit vier video`s waarin bekende Kempenaars een anekdote vertellen over de relatie die zij met de Kempen hebben. Zij eindigen allemaal met een vraag. Wie `boenk erop` antwoordt, kan een verblijf winnen. Om de overnachtingen te promoten heeft Kunstmaan de actie `100voor50` bedacht, 100 verblijven dus voor 50 euro. Wie belangstelling heeft, moet gewoon zijn voucher downloaden.De campagne loopt tot einde mei, maar de resultaten tot nu toe zijn goed: de site Antwerpsekempen.be kreeg al meer dan 75.000 unieke bezoekers over de vloer, de video`s werden al meer dan 90.000 keer bekeken, en de wedstrijd heeft al meer dan 15.000 deelnemers. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address